Дистанційне навчання

ЧЕТВЕР 28.05
Математика с.139
Переглянь відео





Каліграфічна хвилинка


Математичний диктант
1. Запиши найменше натуральне число.
2. Запиши наступне число до числа 1.
3. Збільши число 2 на 3.
4. Додай до 5 стільки ж.
5. Перший доданок 10, другий доданок 15. Знайди суму.
6. Збільши число 25 на 25.

Переглянь відео 



У зошит записуємо с. 139 № 3,4.

Техніка безпеки напередодні літніх канікул
Попереду літні канікули і ти багато часу проводитимеш на свіжому повітрі, гуляючи в дворі. Літо буде вабити тебе своїм теплом та ласкою, манитиме якомога більше часу проводити на природі, біля водойми. Тому давай повторимо деякі правила безпечної поведінки біля водойми:  
Перевір себе:



Влітку часто буває, що серед погожого дня може зненацька зіпсуватися погода, розпочинається злива, гримить грім і з`являються блискавки. Якщо ти знатимеш, як правильно слід поводитися в такій ситуації, тобі вдасться зберегти своє життя і здоров`я. Пропоную тобі послухати "Легенду про Грозу":


Давай перевіримо, чи уважно ти слухав:

А тепер дуже уважно переглянь відео, як слід поводитися під час грози. Якщо не встигатимеш читати, робити зупинки:

СЕРЕДА 27.05
Математика с. 136 - 138
Працюємо з першокласниками України
Повторюємо вивчене. Переглянь відео

Каліграфічна хвилинка



1. Роздивись циферблат і стрілки годинника.


Час вимірюють у годинах. У добі — 24 години. У тижні — 7 діб.

 2. Називай частину доби, коли визначаєш час.
Переглянь відео 

У зошит записуємо с. 137 № 3, 4

Читання
Уважно роздивися картку з текстом. Прочитай, називаючи слова замість картинок.
Письмо

1. Утвори слова, запиши їх у зошит.

2. Розділи на окремі слова. Запиши  речення. 
Орелвисоколітає. 
Книжкидаютьзнання. 
Дзюркотитьдзвінкеджерельце
ВІВТОРОК 26.05
Математика с.134 - 135
Каліграфічна хвилинка
Переглянь відео






У зошит записуємо с. 134 № 3; с. 135 № 3, 4
Читання 
Розчитування



Прочитай уважно загадки про літні місяці. 

Зіграй в таку гру:

Письмо
Самодиктант



Творче списування. Вставити «г» чи «ґ».

 З само.о ранку на .анку .ава сиділа. У дворі .уси .ел.отали. Оль.а посадила а.рус у садку.

ПОНЕДІЛОК 25.05
Математика
- Знаю, що тобі сподобалося працювати з інтерактивним аркушем. Тому пропоную тобі таку роботу. Але спочатку нагадаю. Вписуємо у віконечка "живого аркуша" результати (нічого роздруковувати, чи переписувати не треба). Все виконуємо онлайн. Коли виконаєш, натиснеш значок 
а потім
і одразу знатимеш свій результат. Зроби  скріншот (сфотографувати) виконаної роботи разом з оцінкою і надішли мені.

Або пропоную інший варіант завершення виконання завдання.


Моя електронна скринька  ivanicheva22@gmail.com її вказуєте у формі.
Чекатиму з нетерпінням. Успіхів тобі!

А тепер до роботи

Математика, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com
Читанння
Прочитай уважно текст з картки

Перевір себе:



Прочитай уважно народні приказки та прикмети про серпень. 


Тепер перевір, на скільки ти був уважним:



Письмо
Повтори



Виконай завдання 


ЧЕТВЕР 21.05

З Днем вишиванки!


Переглянь відео

Математика с. 131
Каліграфічна хвилинка



Переглянь відео


У зошиті виконуємо завдання 2 (1, 2, 3), 3 зі ст.131.

Читання
Прочитай уважно текст



Перевір себе:


Переглянь мультфільм тітоньки Сови "Пори року" - Липень


Зіграй у вікторину: 



Письмо
Роздивися уважно текст на картці, прочитай його. Спиши текст у зошит.



СЕРЕДА 20.05

Математика с. 130

 - Сьогодні пропоную змінити нашу звичну діяльність. Наш друг комп`ютер підготував тобі цікаві завдання, які ти виконаєш прямо на інтерактивному аркуші. Вписуємо у віконечка "живого аркуша" результати (нічого роздруковувати, чи переписувати не треба). Все виконуємо онлайн. Коли виконаєш, натиснеш значок 
а потім
і одразу знатимеш свій результат. Скажу по секрету, що цю роботу тобі перевірить сам комп`ютер. Попроси когось із дорослих зробити скріншот (сфотографувати) виконаної роботи разом з оцінкою і надіслати мені.


Або пропоную інший варіант завершення виконання завдання.




Моя електронна скринька  ivanicheva22@gmail.com її вказуєте у формі.
Чекатиму з нетерпінням. Успіхів тобі!


А тепер до роботи

Математика, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com



Порухайся




Читання

 - Прочитай уважно текст на картці:



 - Пригадай, які ще назви мав місяць "червень":


- Перевір, чи уважно ти читав: 



Письмо
Уважно роздивися картку з текстом.


Прочитай, називаючи слова замість картинок. Спиши текст у зошит.
Слова для довідок: сонечко, лузі, квіти, метелик, річці, качка, каченятами.

Грай навчаючись.

Спробуй скласти речення про літо:



Поділи слова на склади:

ВІВТОРОК 19.05

Математика с. 129
Каліграфічна хвилинка



Переглянь відео

Повтори складові частини  задачі


У зошиті виконуємо завдання 2 (1, 2), 3, 4 зі ст.129.
Тестове опитування

Читання с. 125 - 127

Читання, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

Мультфільм просто, наочно і невимушено розповідає про агрегатні стани, кругообіг води у природі, а також про значення цієї речовини для всього живого на планеті. 



Експерементуємо разом з дітьми! Робимо модель кругообігу води в природі в банці!

Для досліду знадобиться:
-  банка;
-  кришка до неї;
-  вода;
-  фломастери або маркери.

Хід експерименту:

1. Наливаємо в банку воду приблизно до половини. Закриваємо її щільно кришкою.
2. На стінках банки малюємо навколишній світ: уявляємо, що кромка води - це поверхня моря і домальовуємо берега, острова, ліси і міста :)
3. Ставимо банку в таке місце, де буде невелика різниця з температурою в кімнаті - наприклад, на балкон. Або на сонечко у вікна (це і є вплив зовнішніх космічних факторів на систему). І спостерігаємо за появою конденсату.
Дитині пояснюємо, що вода океанів, морів і річок точно так же випаровується, піднімається у вигляді пари вгору, де охолоджується в верхніх шарах атмосфери, конденсується в хмарах і знову випадає дощем на землю.
  Нехай дитина рискою відзначить рівень води в банці і почекає кілька днів, перевіряючи, чи змінився він.
  А потім нехай банку відкриє і теж спостерігає за рівнем води кілька днів. Як можна пояснити побачене?

Письмо  "Мрію про канікули"


Письмо 19.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


Мультфільм «Пісенька Олафа про Літо»
 Дотепний та яскравий епізод відомої музичної комедії від Walt Disney Pictures розкаже першачкам про те, як уявляє собі літо сніговик Олаф. Це неодмінно нагадає дітям про цікаві заняття і справи, які чекають на нас цієї дивовижної пори року. Крім того, стрічка містить позитивну тематичну пісню.

ПОНЕДІЛОК 18.05
Математика с.128
Каліграфічна хвилинка

Переглянь відео

У зошиті виконуємо завдання 2, 3, 4 зі ст.128.

Грай навчаючись



Читання с.123 - 124
 Розчитування 



Робота з підручником



ОБОВ`ЯЗКОВО!!! Тестове опитування за змістом тексту. (Після проходження тесту натисні на  "Таблица лидеров" та впиши своє ім`я)






Збери пазл


Переглянь мультфільм про ґудзик

Письмо "Описую словами предмети"

Письмо 18.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

П`ЯТНИЦЯ 15.05


Математика с. 127
Каліграфічна хвилинка


Переглянь відео




У зошиті виконуємо завдання 2, 3, 4 зі ст.127.
 Зразок запису завдання 4.


Грай навчаючись


ЧЕТВЕР 14.05
Математика с. 126
Каліграфічна хвилинка




У зошиті виконуємо завдання 2, 3, 4, 5, 6 зі ст.126.

Грай навчаючись



Читання с. 120 - 122
Розчитування 







Письмо "Складаю розповіді"


Письмо 14.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


Грай навчаючись

СЕРЕДА 13.05
Математика с.125


Каліграфічна хвилинка

Переглянь відео





ЗАПАМ`ЯТАЙ!


Завдання 2.


Завдання 3.



Грай навчаючись




ЯДС "Державні символи Ураїни"

ВІВТОРОК 12.05
Математика с.123

Каліграфічна хвилинка


11  12  13  14  15  16   17  18  19

Переглянь відео



Завдання 3.


Завдання 4.

Завдання 5.



Гра-тренажер "Вдар крота" 


Читання с. 118 - 119
Розчитування



Робота з підручником 



Тестове опитування

Переглянь мультфільм "Іди, іди, дощику!



Письмо "Складаю і записую речення зі знаком оклику"

Письмо 12.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com
ЧЕТВЕР 07.05
Математика с. 122
Каліграфічна хвилинка

11  12  13  14  15  16  17  18  19

Математичний диктант




Переглянь відео



Завдання 3.


- Чим схожі рівності в кожному стовпчику? (Однаковий другий доданок — число 1; у першому доданку однакове число одиниць. Однаковий від'ємник — число 1; однакове число одиниць у зменшуваному.)

- Чим відрізняються? (У перших доданків різне число десятків. У зменшуваних різні десятки.)

- Чи є спільне в способі їх розв'язання? (Так, до 6 додати 1 — це означає одержати наступне число 7; до 16 додати 1 — це означає одержати наступне число 17... Від 9 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 8; від 19 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 18...)

- Доходимо висновку: до будь-якого числа додати 1 — це означає одержати наступне до нього число; від будь-якого числа відняти 1 — це означає одержати попереднє до нього число.




Завдання 4.








Довжина відрізка АВ — 13 см.
- Скільки сантиметрів складають 1 дециметр? (1 дм = 10 см) - Як по-іншому можна записати довжину відрізка АВ? (13 см — це 10 см і ще 3 см, 10 см можна замінити 1 дм, одержимо 1 дм і 3 см.)
- Число 13 см — це просте іменоване число. Число 1 дм 3 см — складене іменоване число.







Накресліть 1 відрізок довжиною 1 дм, 2 відрізок - 3 см,  3 відрізок довжиною 1 дм 3см.

Завдання 5.




Читання с.116 - 117
Розчитування




Збери пазл


Письмо  "Правильно ставлю запитання"
Переглянь відео


Письмо 07.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com
СЕРЕДА 06.05

Математика с. 121
Каліграфічна хвилинка


10 20 30 40 50 60 70 80 90

Математичний диктант




Переглянь відео




Завдання 3.
 - Давайте пригадаємо,  як називаються числа при додаванні.



- Пригадай




Завдання 4.


Завдання 6.
  - Пригадайте складові задачі




- Чи можна назвати цей текст задачею? Чому? Чого не вистачає?
- Скільки крабів грілося на сонці? Скільки черепашок?
- Розгляньте вирази, які дані у вимові завдання?
- Яке запитання потрібно поставити, щоб розв’язком задачі був вираз 12-2? ( «На скільки більше крабів, ніж черепашок, грілося на сонечку?» або « На скільки менше черепашок, ніж крабів, грілося на сонечку?»).

- Яке запитання поставимо до задачі, щоб її розв’язком був вираз 12+2? ( «Скільки всього крабів і черепашок грілося на сонечку?»).

Випробовуємо новий тренажер





Читання с.114 - 115

Розчитування




- Сьогодні ми знайомимось із українським педагогом і дитячим письменником  - В. Сухомлинським.
- Прослухайте розповідь про письменника 






Письмо "Із задоволенням уживаю ввічливі слова"

- Перегляньте відео, повторіть ввічливі слова.




Письмо 06.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

ВІВТОРОК 05.05

Математика с.120
 - Давайте повторимо розрядний склад чисел



Каліграфічна хвилинка
11  12  13  14  15  16  17  18  19

Переглянь відео



Завдання 1 (усно).
 Попрацюй із математичними матеріалами.

Завдання 2.
- Знайди значення сум за схемами.

Завдання 3.
- Знайди значення різниць за схемами.

Гра



Читання с. 112 - 113
Розчитування






Письмо "Складаю і записую речення"


Переглянь відео 


Письмо 05.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com




ПОНЕДІЛОК 04.05
Математика с. 119
Каліграфічна хвилинка


Завдання 1(усно).
 - Попрацюй із математичними матеріалами
Завдання 2.
  - Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.

Завдання 3 (усно).
 - Попрацюй із математичними матеріалами

Завдання 4. 
 - Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.
Завдання 5. 
 - Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.


Руханка 




Читання  с.110 - 111

Розчитування



— Сьогодні у нас буде незвичайний урок, бо хочу запросити вас на прогулянку. Всі ми знаємо, що прогулянка приносить користь нашому здоров'ю. А якщо під час прогулянки ми будемо пересуватися на транспорті, який вам потрібно вгадати, то, як на мене, користі буде ще більше.



Пограй з користю


Переглянь мультфільм



Завдання для цікавої перерви
·Допоможи велосипедисту дістатися траси.








Письмо "Легко розпізнаю службові слова"

Переглянь відео



Письмо 04.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


Пограй  з користю



ЧЕТВЕР 30.04

Математика с. 118
Каліграфічна хвилинка



Математичний диктант.
1.   Запишіть числа, в яких:

·       1 десяток і 8 одиниць;

·       1 десяток і 5 одиниць;

·       1 десяток і 2 одиниці;

·       3 десятки і 4 одиниці;

·       8 десятків і 5 одиниць;

·       7 десятків.

2. Запишіть числа:  шістнадцять, одинадцять, чотирнадцять, сорок три.

У кожному числі завдань 1 і 2 підкресліть однією рискою одиниці, двома рисками — десятки.



Завдання 1 (усно).

- Порівняйте числа за їх розташуванням на числовому промені. (Число, яке йде при лічбі раніше — менше, число, яке йде при лічбі пізніше — більше.)

- Назвіть пари одноцифрових чисел, які треба порівняти. (3 і 7; 8 і 4.)
- Порівняйте числа. (3 на числовому промені розташовано ліворуч від 7, тому 3 менше ніж 7; 8 на числовому промені розташовано праворуч від 4, тому 8 більше за 4.)
- Назвіть решту чисел, які треба порівняти. Чи можна міркувати так само при порівнянні цих чисел? (Треба порівняти числа 13 і 16; 13 розташовано ліворуч від 16, тому 13 менше ніж 16...)

Завдання 2.


Завдання 3.
-        Двоцифрові числа можна порівнювати на основі їх десяткового складу. Такий спосіб порівняння чисел називається порозрядним порівнянням. Порівняйте числа порозрядно, користуючись пам’яткою:

Завдання 4.

78 і 74

У числі 78десятків,   в числі 74 — 7 десятків; порівнюємо числа десятків: їх порівну, тому переходимо до одиниць; у числі 78 — 8 одиниць, у числі 74 — 4 одиниці; порівнюємо одиниці: 8 більше ніж 4, тому число 78 більше  ніж число 74...

Пограй з користю


СЕРЕДА 29.04

Математика с. 116 - 117

Каліграфічна хвилинка




Математичний диктант. 
1) Перший доданок 20, другий доданок 50, знайдіть значення суми.
2) Зменшуване 90, від'ємник 60, знайдіть значення різниці.
3) Число 80 зменшіть на 70.
4) Число 30 збільшіть на 40.
5) На скільки 80 більше за 50?
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 70, а значення суми 90.
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від'ємник 50, а значення різниці 30.
8) Знайдіть невідомий від'ємник, якщо зменшуване 70, а значення різниці 30.

Переглянь відео 



Завдання № 4, с.116

Завдання № 5, с.116


Завдання № 6, с.117







Читання с. 108 - 109




Переглянь мультфільм "Подорож мурашки" 


Цікаві факти про мурах



Склади пазл (сфотографуй час закінчення складання пазлу і скинь мені особисто на Вайбер), на того,   хто шивидше за всіх це зробить - чекає сюрприз.



Завдання для цікавої перерви
- Допоможи мурашці зустрітися з другом



Письмо "Ставлю до слів питання скільки?"


Письмо 29.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

ВІВТОРОК 28.04

Математика с. 114 - 115
Каліграфічна хвилинка




Математичний диктант
1) Перший доданок 40, другий доданок 50, знайдіть значення суми.
2) Зменшуване 70, від'ємник 30, знайдіть значення різниці.
3) Число 80 зменшіть на 60.
4) Число 20 збільшіть на 70.
5) На скільки 90 більше за 50?
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 40, а значення суми 60.
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від'ємник 50, а значення різниці 20.
8) Знайдіть невідомий від'ємник, якщо зменшуване 90, а значення різниці 60.

Переглянь відео по темі уроку



Завдання 5, (підручник, с.114)
Виконай за зразком

Завдання №2 - усно (підручник, с.115)
Двоцифрові числа записують за допомогою тих самих цифр, що й одноцифрові числа. У записі двоцифрових чисел має значення місце, на якому записана цифра. Поміркуйте, що позначає в записі двоцифрового числа цифра справа; зліва. Доходимо висновку: цифра, яка стоїть на першому місці зліва, позначає десятки, а цифра, яка стоїть на другому місці, — одиниці. Десятки й одиниці — це розряди числа.


Завдання №3 - усно (підручник, с. 115). 

- Розгляньте таблицю зліва. Скільки в числі 10 десятків? (1)
- Скільки одиниць? (0, тому що всі одиниці пов’язані з десятком, а окремих одиниць нема.) і т.д.
 Завдання №4 (підручник, с. 115). 
З’ясуйте, яке число проілюстровано «арифметичними штангами» в кожному випадку; визначте його десятковий склад; запишіть числа певного розряду у відповідних колонках таблиці.


Завдання №5  (підручник, с. 115).


Пограй з користю




Читання с. 106 - 107



Послухай аудіоказку "Мишка, кіт і гарбуз"


Письмо

Переглянь відео 




Письмо 28.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

ПОНЕДІЛОК 27.04
Математика с. 113
Каліграфічна хвилинка



Математичний диктант


Запишіть число, яке містить:
1д.   5д.   9 д.  10д.   7д.  6 од.



Завдання № 2
  - Чи можна виконувати вимірювання різними мірками? (Так, можна користуватися різними мірками — короткими, довгими.)
 - Спробуйте виміряти довжину поданого в завданні відрізка АВ різними мірками. (Учні мають зазначити: чим довша мірка, тим менше число мірок укладається на довжині даного відрізка.)
- Отже, результат вимірювання довжини відрізка залежить від обраної мірки.
Завдання № 3 (усно)
-       Яку одиницю довжини ви знаєте? (1 сантиметр.)
-        Чи зручно, використовуючи модель сантиметра, виміряти довжину ноутбука? (Ні, потрібна велика кількість мірок — сантиметрів.)
-        Що слід зробити в цьому випадку? (Узяти довшу мірку.)
-        Чи можна за одиницю довжини прийняти довший, ніж 1 см, відрізок? (Так)
-        Що ми робили, коли треба було полічити велику кількість предметів? (Ми при лічбі групували предмети парами, трійками... десятками.)
-        Так само 10 окремих сантиметрів замінимо новою одиницею вимірювання довжини — 1 дециметром!
Завдання № 4
-       Так само як 10 окремих одиниць заміняють десятком, так і 10 окремих сантиметрів заміняють дециметром.
-       Розгляньте записи в першому стовпчику. Що в них спільного? (Числа однакові, однак у верхньому ряді число десятків замінили одиницями, а в нижньому число дециметрів замінили сантиметрами.)
-       Розглянемо другий стовпчик. 5 д. — це 50 одиниць, у 5 дм буде стільки сантиметрів, скільки одиниць у 5 десятках, — 50 см.
-       Отже, доходимо висновку: сантиметрів буде стільки, скільки одиниць у даному числі десятків.
Завдання № 5
- Розгляньте записи в першому стовпчику. Що в них спільного? (Числа однакові, однак у верхньому ряді число одиниць подано в десятках, а в нижньому число сантиметрів подано в дециметрах.)
- 40 од. — це 4 десятків, у 40 см буде стільки дециметрів, скільки десятків у 40 одиницях, — 4 дм. Доходимо висновку: дециметрів буде стільки, скільки десятків у даному числі сантиметрів...

Пограй з користю


Сделано на Padlet

Читання с.104 - 105
Розчитування



Робота з підручником



Завдання для цікавої перерви
Пройди лабіринт




Письмо "Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?"
Переглянь відео по темі уроку



Письмо 27.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

Пограй з користю


ЧЕТВЕР 23.04
Математика с.112



Читання
  Розчитування

Робота з підручником


Цікаві факти про апельсин



Збери пазл


Письмо "Знаю, які слова потрібно писати з великої букви"

Переглянь навчальне  відео



Письмо 23.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

Пограй з користю
СЕРЕДА 22.04


Блакитні простори, зелені ліси -
Ніде не знайдеш ти такої краси.
У космосі є ще багато планет,
немає лишень життя там прикмет.
Ти наша домівка, планета Земля.
Ти гарна і зблизька, красива здаля.
Дивуються інші планети всі щиро:
«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!

 22 квітня вся наша планета святкує День Землі. Історія цього свята почалася ще у XIX столітті, коли американський активіст Джон Мортон висунув ідею один день на рік повністю присвячувати насадженню нових дерев. Тоді цей день називався День Дерева. У 2009 році Генеральна Асамблея ООН проголосила Міжнародний день Матері-Землі. Сьогодні понад 1 мільярд людей у 192 країнах світу беруть участь в заходах до Дня Землі.
Цей день можна назвати святом чистої води, землі й повітря — всього, що є необхідним для життя.


Переглянь пізнавальний цікавий мультик у веселій формі, який розповість тобі про дивовижний заповідник на території України та її мешканців. 



Математика с. 110 - 111
Каліграфічна хвилинка



Робота з підручником с. 110
Переглянь відео 



с. 111
Завдання 2.




 - Скільки намистин-одиниць зліва? справа?
 - Яке число більше? менше? Запишіть нерівність.
 - Скільки низок-десятків зліва? справа?
 - Яке число десятків більше? менше?
 - Що цікавого можна помітити щодо порівняння чисел десятків і одиниць? (Учні мають дійти висновку: числа десятків порівнюють так само, як і одиниці, — за порядком слідування чисел у натуральному ряді.)
Завдання 3.
На першому малюнку зліва 4 намистини, справа — 3 намистинки. Об'єднаємо їх. Об'єднати — це означає додати. Тому обираємо вираз 4 + 3, знаходимо значення виразу: 4 + 3 = 7.
На другому малюнку зліва об'єднали 4 десятки намистин і 3 десятки намистин. Складаємо вираз 4 д. + 3 д.; знаходимо значення виразу: 4 десятки і 3 десятки становлять разом 7 десятків; 4 д. + 3 д. = 7 д.
На першому малюнку справа було 6 намистинок, вилучили 4 намистинки. Вилучити — це означає відняти. Складаємо вираз 6 - 4. Обчислюємо його значення: 6 - 4 = 2.
На другому малюнку справа було 6 десятків намистин, вилучили 4 десятки намистин. Складаємо вираз 6 д. - 4 д., обчислюємо його значення: залишилось 2 десятки, тому 6 д. - 4 д. = 2 д.
ВИСНОВОК. Як додають і віднімають числа десятків? (Так само, як і одиниці.)
Завдання 4.




Читання с. 100 - 101
Розчитування


Переглянь відео по темі уроку





Пограй з користю



ВАЖЛИВО! Вивчи напам`ять назви місяців.

Збери пазл




Письмо "Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?"
Переглянь відео




Письмо 22.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com



Пограй з користю


 ВІВТОРОК 21.04

Нехай навчання буде цікавим і корисним!
З любов'ю 💗💖💓 



Математика с. 109
Каліграфічна хвилинка


Математичний диктант:
знайди суму чисел 1 і 8;
знайди різницю чисел 7 і 5;
другий доданок 5, сума 9, знайди перший доданок;
від’ємник 4, різниця 6, знайди зменшуване;
6 зменшити на 0;
2 збільшити на 7;
на скільки 4 менше від 8?
8 – це 3 і ….

Робота з підручником
Переглянь відео


 Завдання № 1 ( усно)
  -  З яких частин складається ціле?
 - З яких складається стрічка?
 - Що можна сказати про довжину всієї стрічки? (Вона дорівнює сумі довжини частин стрічки).
 - Що можна сказати про масу цілого торта?
 - Місткість посудини?
Висновок: величина цілого дорівнює сумі його частин.
Завдання № 2 (усно)
 - Назви частини цілого.
 - З чого складається величина цілого в кожному випадку? (Величина цілого складається з його частин)
Завдання № 3.
- Визнач масу всього винограду.
- Зроби висновок. (Маса винограду дорівнює сумі мас кожного грона)
Завдання № 4.
- Пригадай, що таке ламана. 


Завдання № 5.
Переглянь відео


Читання с. 98 - 99
Розчитування



Переглянь відео по темі уроку




Робота з підручником

 
Пограй з користю



ВАЖЛИВО! Вивчи напам`ять назви днів тижня.

Письмо "Знаходження близьких за значенням слів"

1. Емоційне налаштування
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!

2. Вправа "Допоможи Незнайкові"
Завдання: Доповнити речення словами , протилежнимиза значенням.

3. Вправа "Все навпаки"

Письмо 21.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

П`ЯТНИЦЯ 17.04
  До свята залишається небагато, а домашніх клопотів, напевне, ще вистачає. Отож, сьогодні у нас  будуть тільки усні завдання.
Давай подивимося кілька відео про ПИСАНКИ, для того, щоб знати ще більше цікавинок.
 Перше відео про всесвітньовідомий Музей-писанку, який знаходиться в Україні у місті Коломия.



 Виявляється, що традиція розписувати писанки, існує у багатьох народів світу. Давайте поглянемо, а як це відбувається у світі:



Ігри та вправи на тему "Великдень"


Спробуй відтворити послідовність виготовлення писанки


Гра - меморі

Сподіваюся, Вам все вдалося?!


  Нагадую, що усі бажаючі можуть долучитися до шкільної Великодньої акції - "Весна воскресла нам Великдень принесла"
ЧЕТВЕР 16.04

Доброго ранку, мої любі!

Математика с. 108

Каліграфічна хвилинка



Математичний диктант
- Знайди суму чисел 6 і 3;
- Знайди різницю чисел 10 і 6;
- Перший доданок 2, сума 7, знайди другий доданок;
- Зменшуване 8, різниця 1, знайди від’ємник;
- На скільки 10 більше, ніж 6?
- На скільки 4 менше, ніж 5?
- 7 зменшити на 4;
- 1 збільшити на 5.

Робота з підручником






Завдання № 2, 3. Працюючи з кожною задачею, учні мають спочатку переказати всю задачу, потім — умову, запитання; виділити числові дані, шукане.

Завдання № 4 (усно).
 - Повторіть назви компонентів при відніманні


 - Пригадай, як знайти зменшуване? від`ємник?


Тест



Пропоную перепочити





Читання с. 96 - 97


Пограй з користю
 - Перевір, чи уважно ти прочитав текст "Корисна розмова"


Письмо "Добираю протилежні за значенням слова"

Прочитай вірш
В будинку мешкали слова,
Жили собі щасливо. 
На кожнім поверсі — по два: 
Недбалий і дбайливий, 
А ще — веселий і сумний, 
Гарячий і холодний, 
Жили чистенький і брудний 
Та ситий і голодний. 
Жили там правда і брехня, 
Жили тривога й спокій, 
Жили так дружно, як рідня. 
А дім той був високий! 
Аж якось вдарив з неба грім, 
Земля аж застогнала! 
І величезна прірва в ній
Слова ці роз’єднала. 
Давно-давно це відбулось, 
Та прірва є й донині.
Будинок навпіл розколовсь, 
І в кожній половині 
Тепер не дружно вже живуть, 
Слова оті — вороже.

Письмо 16.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


Дякую за старанність!

СЕРЕДА 15.04

Математика с. 106
Каліграфічна хвилинка





Хвилинка геометрії




Математичний диктант

1. Запишіть число, що передує числу 4
2. Запишіть число, що слідує за числом 7
3. Перший доданок 5, другий доданок - 4. Знайдіть суму.
4. Зменшуване  7, різниця 1. Знайдіть від`ємник.
5. Запишіть різницю чисел 10 і 3
6. Запишіть суму чисел 7 і 3

 - Сьогодні на уроці ми познайомимося з новою мірою, яка допомагає вимірювати рідини. Уважно переглянь відео:




Завдання 5.  Пояснення у відео

Тест



Читання с. 94 - 95

Розчитування. "Упізнай слово"


Пограй з користю



Робота з підручником


Пограй з користю
 

Письмо "Розрізняю значення слів"


Письмо 15.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


Час відпочинку




 ВІВТОРОК 14.04
Математика с. 105
Каліграфічна хвилинка




Математичний диктант
1) Перший доданок 1, другий доданок 7, знайдіть значення суми.
2) Зменшуване 8, від'ємник 5, знайдіть значення різниці.
3) Число 5 зменшіть на 1.
4) Число 3 збільшіть на 6.
5) На скільки 10 більше за 7?
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 4, а значення суми 10.
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від'ємник 1, а значення різниці 3.

8) Знайдіть невідомий від'ємник, якщо зменшуване 9, а значення різниці 7.

 - Що ж, час переходити до теоретичного матеріалу. 




Пограй з користю




Завдання 4.  Визнач за малюнками маси об'єктів у кілограмах. 





Завдання 5.


    Що означає подвійна дужка? (Різницеве порівняння.)
 - Яке запитання можна поставити до даної умови, щоб одержаній задачі відповідала  схема? («На скільки більше яблук, ніж груш?», «На скільки менше груш, ніж яблук»)



ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.



Читання с. 92 - 93



Пограй з користю






Робота з підручником





Відпочинь, подивись відео "Смішні котики"





Письмо "Утворення слів шляхом додавання префіксів чи суфіксів (без уживання термінів)



Письмо 14.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.

Фізкультхвилинка



ПОНЕДІЛОК 13.04

Математика с. 104
               Відступи від попередньої роботи 4 клітинки.
Каліграфічна хвилинка


Завдання 2. 
Повторіть





Завдання 3. Ознайомлення зі способом порівняння математичних виразів.  Зіставте записи в кожному стовпчику. 


-       Що в них спільне?  (Вони мають однакові вирази — ліворуч або праворуч.)
- Чим відрізняються записи? (У верхньому ряді потрібно порівняти математичний вираз і число, а в нижньому — два математичні вирази.)
-   Порівняйте вираз і число у верхньому ряді першого стовпчика. Чи допоможе запис у верхньому ряді порівняти вирази в нижньому ряді? (Так. Значення виразу праворуч у нижньому ряді дорівнює числу, яке записано з того ж боку у верхньому ряді. Тому запис у верхньому ряді допоможе нам поставити знак між математичними виразами, — треба поставити той самий знак!)
- Як ми міркували при порівнянні виразу та числа? (Спочатку обчислювали значення виразу, а потім порівнювали числа.)
-  Як можна міркувати при порівнянні двох виразів? (Треба спочатку обчислити значення кожного з двох виразів, а потім порівняти одержані числа.)

     Зверніть увагу дитини на пам’ятку, де подано визначені кроки щодо порівняння двох виразів.





Завдання 4.    Порівняй математичні вирази за зразком.


Завдання 5.



 - Що позначає фігурна дужка? сього)

 - Яке запитання можна поставити до даної умови, щоб одержаній задачі відповідала схема? («Скільки всього фруктів у кошику?»)


ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.


ПЕРЕРВА!!! Відпочинь!

Є вправи, які тренують і тіло, й мозок водночас.
Вмощуйся зручненько. Дивись і повторюй їх! Можеш запросити своїх рідних, їм теж буде корисно. 



Читання с. 90 - 91



Пограй


Відпочинь!!! Подивись мультфільм)))



Письмо. "Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв"


Відступи від попередньої роботи 1 рядок


Письмо 13.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Вайбері.


Ти сьогодні довго працював/працювала за комп'ютером — треба зробити гімнастику для очей. 




Ти сьогодні добре попрацював/попрацювала! Час відпочити! 
 До зустрічі завтра! До нових пригод!
ЧЕТВЕР 09.04

Математика с. 103

1. Каліграфічна хвилинка


2. Гра "День - ніч"



3. Геометрична хвилинка



Розгляньте геометричні фігури


 - Якого кольору криві лінії?
 - Чим вони відрізняються?
 - Якого кольору ламані лінії?
 -  Чим вони відрізняються?
 - Назвіть незамкнені лінії. (Зелена крива лінія, червона ламана лінія.)
 - Назвіть замкнені лінії. (Синя крива лінія, фіолетова ламана лінія.)


4. Робота з підручником

Завдання 2.  Повторіть алгоритм порівняння числа і віразу


Завдання 3. Ознайомлення учнів з логічним способом порівняння числа та математичного виразу. 
 Прочитайте вираз. 
 - Назвіть число, з яким слід порівняти вираз.
 - Що цікавого помітили?
 - Як можна без обчислень визначити, який знак слід поставити між числом і математичним виразом?
 - Треба порівняти різницю чисел 9 і 2 із числом 9; цікавим є те, що в різниці зменшуване 9 і треба цю різницю порівняти із числом 9; очевидно, якщо від числа 9 відняти будь-яке число, відмінне від нуля, то одержимо менше, ніж 9; тому без обчислень можна стверджувати, що різниця чисел 9 і 2 менша ніж 9...
Треба порівняти число 5 із сумою 5 і 3; цікавим є те, що число і перший доданок суми однакові; при додаванні до 5 будь-якого числа, відмінного від нуля, одержимо більше за 5; тому сума 5 і 3 більша за 5, а число 5 менше за суму 5 і 3...

Завдання 4 (усно).

Завдання 5 (2 коротка умова).

Пограй з користю




Читання с. 88 - 89



Пограй з користю



Важливо! Вивчи мирилку, відео скинь у Вайбер.


Ти - не  ворог, я – не ворог,
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.

Письмо "Поділ слів для переносу"

Переглянь  відео


Пограй з користю





Письмо 09.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com



СЕРЕДА 08.04

Я сьогодні всіх вітаю,
промінці вам посилаю:
і від сонечка ясного,
і від вітрика шумного.

Я вітаю весь наш клас!

Математика с. 102

Каліграфічна хвилинка 





1. Повтори та згадай, як називаються числа при додаванні та відніманні.





2. Робота з підручником

Геометрична хвилинка, але спочатку пригадай




      Розгляньте геометричні фігури.



      Назвіть відрізки, промені, прямі лінії.
      Чим відрізняється відрізок від променя? Відрізок від прямої? Промінь від прямої?
      Назвіть прямі, які перетинаються.

      Назвіть прямі, які не перетинаються. 

Завдання 1. 





Завдання 2 (усно).  
Збільшується зменшуване — збільшується різниця

Завдання 3 (усно).

Завдання 4 (усно). 




Якщо доданок збільшити на декілька одиниць, то сума теж 
збільшиться на стільки ж одиниць

Якщо зменшуване збільшити на декілька одиниць, то різниця теж збільшиться на стільки ж одиниць

Якщо зменшуване зменшити на декілька одиниць, то різниця теж зменшиться на стільки ж одиниць

Завдання 5. 



Завдання 5 (1 схема),  с. 103

Читання с. 86 - 87

1. Грай з користю

- Але спочатку повтори  правило









2. Робота з підручником



3. Тест

4. Творче завдання



Сделано на Padlet


Письмо. "Написання слів з ьо"


Письмо 08.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


ВІВТОРОК 07.04

Математика с. 101
1. Каліграфічна хвилинка


2. Математичний диктант
1) Перший доданок 2, другий доданок 8, знайдіть значення суми.
2) Зменшуване 9, від'ємник 6, знайдіть значення різниці.
3) Число 10 зменшіть на 9.
4) Число 3 збільшіть на 7.
5) На скільки 10 більше за 6?
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 7, а значення суми 9.
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від'ємник 3, а значення різниці 5.
8) Знайдіть невідомий від'ємник, якщо зменшуване 8, а значення різниці 6.

3. Повторення 



4. Робота з підручником 



Завдання № 2,3



Завдання № 4 (1,2 - письмово; 3 - усно)


5. Тест

Читання с. 84 - 85

1. Пограй з користю




2. Робота з підручником с. 84 - 85



3. Тест 


Письмо. Правопис слів з ЙО


Письмо 07.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com



НЕ ЗАБУВАЙ ВІДПОЧИВАТИ МІЖ УРОКАМИ ТА ПІД ЧАС НИХ (5 - 10 хвилин): пити воду, рухатися.




ПОНЕДІЛОК 06.04
 - Весна, мої милі діти, триває! А ми з вами продовжуємо трудитися, вчитися.
Математика с. 100
1. Каліграфічна хвилинка



2. Геометрична хвилинка


- Розгляньте геометричні фігури.
 - Назвіть кожну фігуру. (Квадрат, паралелограм, трапеція, ромб.)
 - Що в них спільного?
 - Як ці фігури назвати одним словом?
 - Розкажіть, що ви знаєте про чотирикутник.
 - Назвіть буквами хоча б один із чотирикутників.
 - Назвіть його сторони; назвіть його вершини.

3. Робота з підручником

Завдання № 1. Поясни за схемами, як можна виконати віднімання .
 Першим кроком зменшуване подають у вигляді суми  зручних доданків, один з яких дорівнює від’ємнику. Другим кроком від суми двох  чисел віднімають доданок, який дорівнює від’ємнику; залишається інший доданок. Наприклад,



  
Завдання №2  Коментування розв’язання за скороченими схемами. Наприклад,



Закріплення правил знаходження невідомого зменшуваного і невідомого від’ємника


Завдання  №3
У  нас в  підручнику  написані   рівності  на  додавання  та  віднімання, але  у  них  загубилося  число. 
- А як  же  називається  невідоме число при  додаванні? (доданок). 
- Що  нам  з  чисел  відомо? (сума  і  доданок). 
- Як  же  знайти  невідомий  доданок? (Щоб  знайти  невідомий  доданок, треба від  суми  відняти  відомий  доданок). 
- А як  же  називається  невідоме число при  відніманні? (зменшуване – 1 число, від’ємник – 2 число). 
- Як же знайти  невідомий  від’ємник? (Щоб  знайти  невідомий  від’ємник, треба від  зменшуваного відняти різницю). 
- Як  же знайти  невідоме  зменшуване? (Щоб  знайти  невідоме  зменшуване, треба  до  різниці  додати  від’ємник)

Завдання №4 (усно). Виконується з коментарем.
НАПРИКЛАД: Зменшуване 10, від’ємник 4, треба знайти різницю. Щоб знайти різницю, треба від зменшуваного відняти від’ємник: 10 – 4 = 6…

Завдання №5 (1 схема - усно; 2, 3 схеми - письмово)
Прочитайте  задачу.
-        Про  кого  йдеться  в  задачі? (Про Оленку  і  Наталку).
-        Оленка і Наталка - це  ключові  слова.
-        Розгляньте, як  записали  ключові  слова  в  короткому  записі?
-         Скільки  Оленка  виготовила  ляльок?(3)
-        А  скільки  Наталка? (4)
-        Про  що ми  можемо  запитати? (Скільки  всього  ляльок  виготовили  дівчата? )
Постав  усі  можливі  запитання  до  умови  задачі. 

Оленка  виготовила  3 ляльки – мотанки, а  Наталка – на 1  ляльку  більше. Скільки  ляльок  виготовила  Наталка?

Оленка   виготовила  3 ляльки – мотанки, а  Наталка – 4  ляльки – мотанки. На  скільки  більше ляльок  виготовила Наталка, ніж  Оленка?


4. Тест


Читання с. 82 - 83

1. Розчитуємося



2. Гра "Знайди пару"




3. Робота з підручником



4. Цікаві фокуси


5. Творче завдання
- Дітки, а може хтось із Вас теж  хоче показати фокус. Якщо так, присилайте відео у нашу групу у Вайбері.

Письмо. "Апостроф"
 - Відгадайте загадку


Я такий же, як знак розділовий,

і відомий шкільній дітворі.

Та в словах української мови

я пишусь не внизу, а вгорі.

Спробуй лиш написати ім'я —

зразу стану потрібним і я.

- Відгадали? Що це?





Письмо 06.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


 - Настав час відпочити та пограти з користю!!!



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.





П`ЯТНИЦЯ 03.04
Ось і добігає ще один тиждень дистанційного навчання!
Хочу подякувати вам, мої найрозумніші та найнаполегливіші учні!!! Ви великі розумники, все виконуєте та надсилаєте мені фото та відеозвіти!
Дуже за вами сумую! З нетерпінням чекаю зустрічі в нашому теплому, привітному та затишному класі!
Але поки, що ми будемо  працювати в такому режимі! Я вірю, що ви й надалі будете такими старанними та наполегливими учнями!!!


ЯДС  "Моє місто (село)"

1. Прослухайте вірш Платона Воронька


- Чому так відповів журавель?

2. Згадай як називається наше місто? На якій вулиці розташована наша школа? А на якій вулиці живе кожен з вас? Чи знаєте ви свою адресу? Для чого потрібно знати свою адресу?

3. Розглянь світлини. На яких із них зображено місто, а на яких село? А де живеш ти?








4. 



5.  Гра "Склади павутинку до словосполучення "рідний край".




6. Не забувай про відпочинок!






7. Продовж речення. Розкажи про своє місто.
    Я живу в ________________

8. Продовжіть міркування: "Рідний край – це...



ЧЕТВЕР 02.04

Математика с.99
1. Каліграфічна хвилинка


2. Математичний диктант

 Математичні диктанти в межах 10.

3. Робота за підручником

Давайте пригадаємо назви компонентів при відніманні. Хто не знає назви компонентів  або забув, потрібно їх ВИВЧИТИ!!!




Вивчи правило

№ 1 (усно)
 № 2, 3


Читання с. 80 - 81





Письмо "Написання слів із буквою щ"


Зверніть увагу! Буква щ завжди позначає два звуки [ш] та [ч].


Письмо 02.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

СЕРЕДА 01.04
Математика с. 98

1. Каліграфічна хвилинка
2. Тест




3. Інформація для батьків, як складати короткий запис задачі. Пояснення від автора підручника.





4. Робота за підручником
Завдання 2. Ознайомлення з коротким записом задач, які містять три ключових слова (підручник, с. 98). 
      У 1-й задачі ключові слова «було», «прийшли », «стало». Розглянемо як ці слова записані у короткому записі задачі. Де містяться ключові слова в тексті задачі? [І в умові, і в запитанні.]
      Біля ключових слів в тексті задачі стоять числові дані або слово «скільки». Яке число стоїть в тексті задачі біля слова «було»? Чи відомо, скільки дітей  було спочатку? Розгляньте, як це записали в короткому записі. Яке числове дане записано біля слова «прийшли» в тексті задачі? Чи відомо, скільки дітей стало? Розгляньте, як це записали в короткому записі.
      Що записано біля слова  «стало»? Знак питання — воно позначає шукане число.
       За коротким записом пояснюємо числа задачі. Що позначає число 7? [Скільки дітей було спочатку.] Що позначає число 2? [Скільки дітей прийшло.] Що позначає шукане число? [Скільки дітей стало на майданчику].
      Аналогічно розбираємо задачу 2.
Висновок. Слова «було», «прийшли/пішли», «стало/ залишилося» передають те, що відбувалося в задачі. Отже, слова, які розкривають те, що відбувалося в задачі, — це ключові слова. Таким чином, ключові слова — це або дійові особи задачі, або слова, що розкривають ситуацію.
 Завдання № 3 (підручник, с 98). 
За 1 малюнком розв`язуємо задачу письмово, а за другим - усно.


     Роздивіться перший малюнок. Що ви бачите на ньому? Про що можна запитати? Складіть за малюнком задачу. (НаприкладУ Оленки було 3 червоних яблука, вона поклала ще 2 зелених. Скільки яблук стало на тарілці у Оленки. ) Виділіть ключові слова. Доберіть короткий запис, в якому записані ці ключові слова. Запишіть числові дані задачі й шукане.

Читання с. 78 - 79
Письмо. "Написання слів із буквою ґ"




01.04, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com


ВІВТОРОК 31.03

Математика с. 97
1. Каліграфічна хвилинка


2. Математичний диктант
- Запишіть суму чисел 8 і 2
- Запишіть різницю чисел 6 і 4
- Перший доданок 5, другий доданок 3. Знайдіть суму.
- Зменшуване 10, від’ємник 5. Знайдіть різницю.
- 8 збільшити на 2
7 зменшити на 4
3. Робота за підручником
Завдання 1, 2. 


У виразі 10 - 7, зменшуване 10 подаємо у вигляді суми зручних доданків - 3 і 7. Якщо від суми 3 і 7 відняти другий доданок 7, то залишиться перший доданок - 3.


Завдання 3 (1,2)




Читання с. 76 - 77



Письмо "Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками"
Письмо 31.03, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com



ПОНЕДІЛОК 30.03

Математика с. 96
1. Каліграфічна хвилинка

2. Математичний диктант


3. Перш ніж перейти до роботи за підручником, повторіть склад чисел 





 № 1. Заміни число сумою
Наприклад: 7 = 2 + 5
 № 2, 3. 

№ 4.1 - усно
        2 - письмово




Читання с. 74 - 75




Письмо " Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства"
Письмо, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com




У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра.
Письмо 30.03, una ficha interactiva de olga22
liveworksheets.com




 Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок.

ДЛЯ ПРИКЛАДУ:



П`ЯТНИЦЯ 27.03


Через пандемію по Коронавірусу більшість країн закриті на карантин. Скасували всі заходи, виставки. Виник споживчий ажіотаж в супермаркетах і аптеках. Але всі ми віримо, що скоро цей кошмар закінчиться, і все знову буде як раніше. А поки всім потрібно дотримуватися заходів безпеки та правил гігієни. Не панікувати, а спокійно перечекати цю кризову ситуацію.









Чекаю фото ваших робіт у групі класу в Вайбері.
Вітаю із закінченням робочого тижня. На нас чекають вихідні. Будьте чемними, дотримуйтесь правил особистої безпеки та гігієни.

Завжди рада допомогти.

Залишаймось на зв'язку.









ЧЕТВЕР 26.03
Доброго ранку, дня, вечора ⋆ Картинки, листівки, привітання



Математика с. 95
1. Каліграфічна хвилинка

2. Робота за підручником 

№ 1 (усно) - у тесті
№ 2 






№ 3 (усно у тесті) - якщо від суми двох чисел відняти число, яке дорівнює одному з доданків, то залишиться інший доданок.


№ 4 

Тест




Читання с. 72 - 73


" Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота "Хто в хатці живе?"

Пісня про алфавіт 










Сделано на Padlet



Мультфільм "Будиночок для равлика"






Красиві і незвичайні равлики






Письмо

1. Каліграфічна хвилинка


2. Малюнковий диктант. Запиши слова.











3. Складіть  речення зі слів, запишіть його.  



ліс, У, весна, прийшла.

4. Спишіть текст



   Шумить зелений ліс. На галявині великий дуб. Біля нього маленька берізка. Дуб захищає її від вітру. 



СЕРЕДА 25.03




Математика с. 94

1. Каліграфічна хвилинка




2. Робота за підручником 


№ 1 (усно) - у тесті
№ 2 Перш ніж виконати, повторіть правило







№ 3 Повторіть


№ 4 (усно у тесті) - якщо від суми двох чисел відняти число, яке дорівнює одному з доданків, то залишиться інший доданок.
№ 5 (усно)
№ 6
ТЕСТ


Відпочинь




Читання с. 70 - 71
" Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт"







  Гра "Хто хоче стати мільйонером"




Письмо с. 63 - 64
Казка «Як маленька буква стала великою»

Жила собі маленька буква. Її ніхто не хотів помічати: часто пропускали, недописували.
       – Чому мене не помічають, чому часто пропускають учні? – жалілась вона дядьку Алфавіту.
       – Ти маленька, тому й не помічають, – поважно відповів старий.
       І надумала тоді буква свої справи налагодити: «Спробую – но я із середини речення переміститися на початок».
       І сталось диво. Почали всі поважати букву, писати її великою. Сподобалось це букві. І наважилась вона дати назву містам, селам, вулицям, річкам, морям та озерам, горам та долинам, прилаштувалась до імені, по батькові, стала на перше місце в прізвищах і навіть у кличках тварин. Запишалася буква, розтовстіла, виросла. І тепер всі слова, які починаються з неї, пишуться з великої літери.



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.


ВІВТОРОК 24.03


Математика с. 93

1. Каліграфічна хвилинка


2. Робота за підручником 
№ 1 (усно) - згадайте склад чисел



№ 2 
№ 3 Якщо від суми двох чисел відняти чис­ло, яке дорівнює одному з доданків, то залишиться інший доданок
№ 4 Зручніше до більшого числа додавати менше, скориставшись переставним законом додавання
 № 5 (1)

Читання с. 68 - 69. (Читати 2 - 3 рази)

"Апостроф. Роль апострофа в українській мові"

1. Казка про апостроф


2. Робота за підручником 


3. Тест 
Сделано на Padlet







Письмо с. 61 - 62 
               "Написання складів та слів з апострофом"






ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.




                                     ПОНЕДІЛОК 23.03


Доброго ранку, любі учні!

Для натхнення нам усім маленький фотозвіт ваших творчих робіт!





Це МАЛЕНЬКА частина тієї ВЕЛИКОЇ роботи, яку ви виконуєте разом з батьками та зі мною щодня!


Математика с. 92

1. Каліграфічна хвилинка
2. Гра (усно)


3. Робота за підручником

  Завдання 2. Зручніше додавати до більшого числа менше число, застосувавши переставний закон додавання




Завдання 3.  Збільшується перший доданок – збільшується сума (усно)
Завдання 4. Якщо доданок збільшити на деяке число, то сума збільшиться на таке саме число(усно)


Завдання 5. (письмово)

Читання с. 66 - 67. (Читати 2 - 3 рази)


"Звук [дж], позначення його буквосполученням "дж"

1. Повтори правило










 





 





Письмо с. 59 - 60.

Письмо буквосполучень дж, ДЖ, слів із ними.



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.






 П`ЯТНИЦЯ 20.03

Доброго ранку, шановні учні!



Сьогодні пропоную творче завдання - спробуйте зробити пташку-оригамі. 






(Фото пташки показуємо в групі класу в Вайбері)



Ви молодці!

Гарних вихідних і до зустрічі в понеділок!



ЧЕТВЕР 19.03


Математика с. 91

1. Починаємо з каліграфічної хвилинки. Прописуємо цифру 2. 








2. Математичний диктант (записати тільки відповіді)












3. Робота з підручником с. 91


№ 2 - перш ніж виконати це завдання повторіть склад чисел 2, 3, 4, 5









№ 3 - перегляньте відео






№ 4 - порівняйте ( ˂ =  ˃)




№ 5  - повторіть правило








Читання с. 64 - 65




2. Перегляньте відео "Цікаві факти про життя птахів"




3. Ви чудово попрацювали! Тепер відпочиньте!

4. Дошка запитань. Можливо ти хочеш дізнатися більше про птахів? Запиши своє питання.

Сделано на Padlet

5. Гра



Урок письма. Прописи с. 57 - 58 (Письмо буквосполучень дз, ДЗ, слів із ними)





         2. Гра "Так - ні"



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.




                                           СЕРЕДА 18.03
Читання с. 62 - 63



     

Сделано на Padlet

Ви дуже гарно працювали. Настав час відпочинку.




Математика с. 90


1. Починаємо з каліграфічної хвилинки. Прописуємо цифру 1. 


2. Гра "День - ніч". "Ніч" - діти заплющують очі і слухають завдання. "День" - розплющують і говорять відповідь.


3. Подивіться відео, та пригадайте, що таке відрізок.

4. Далі робота по підручнику с.90
5. Пограй!





Урок письма. Прописи с. 55 (Пишу вивчені букви)
   ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.


       Дякую за роботу! Всім гарного дня!



                               ВІВТОРОК 17.03
Математика с. 89
1. Починаємо з каліграфічної хвилинки. Сьогодні пропишемо 5.


2. Математичний диктант (записати тільки відповіді)

3. № 2 

    № 3, 4 усно
    № 5 (с.88 ) Урок читання . Буквар с. 60 - 61




Після виконання всіх завдань, пропоную подивитися відео на пісню Тіни Кароль "Україна - це ти"



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємося.


Урок письма. Прописи с. 53 - 54 (Велика буква Щ)

                            





                  Доброго ранку, шановні батьки!

Карантин - річ, звичайно, несподівана.
Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ та відповідальності.
Для вашої зручності уроки будуть в 2 форматах:
- в блозі: відео з поясненням, фото, ілюстрації, ігри для закріплення або кращого розуміння.
- у групі Вайбері: номер сторінки і коротко, що робити.
Ваш вибір, що обрати для вашої родини.
Нам з вами випала нагода показати дітям, як змінюється світ та навчання в ньому! Тримаємося! Ми разом! Всім здоров'я!

                               ПОНЕДІЛОК 16.03
                                          Читання



Буква «ща», позначення нею сполучення звуків [шч]

Урок письма. Прописи с. 51 - 52

Комментариев нет:

Отправить комментарий