вторник, 5 мая 2020 г.


СЕРЕДА 06.05

Математика с. 121
Каліграфічна хвилинка


10 20 30 40 50 60 70 80 90

Математичний диктант




Переглянь відео




Завдання 3.
 - Давайте пригадаємо,  як називаються числа при додаванні.



- Пригадай




Завдання 4.


Завдання 6.
  - Пригадайте складові задачі




- Чи можна назвати цей текст задачею? Чому? Чого не вистачає?
- Скільки крабів грілося на сонці? Скільки черепашок?
- Розгляньте вирази, які дані у вимові завдання?
- Яке запитання потрібно поставити, щоб розв’язком задачі був вираз 12-2? ( «На скільки більше крабів, ніж черепашок, грілося на сонечку?» або « На скільки менше черепашок, ніж крабів, грілося на сонечку?»).

- Яке запитання поставимо до задачі, щоб її розв’язком був вираз 12+2? ( «Скільки всього крабів і черепашок грілося на сонечку?»).

Випробовуємо новий тренажер





Читання с.114 - 115

Розчитування




- Сьогодні ми знайомимось із українським педагогом і дитячим письменником  - В. Сухомлинським.
- Прослухайте розповідь про письменника 






Письмо "Із задоволенням уживаю ввічливі слова"

- Перегляньте відео, повторіть ввічливі слова.



Письмо 06.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий