СЕРЕДА 06.05
Математика с. 121
Каліграфічна хвилинка
Математичний диктант
Переглянь відео
Завдання 3.
- Давайте пригадаємо, як називаються числа при додаванні.
- Пригадай
Завдання 4.
Завдання 6.
- Пригадайте складові задачі
Випробовуємо новий тренажер
Каліграфічна хвилинка
10 20 30 40 50 60 70 80 90
Математичний диктант
Переглянь відео
Завдання 3.
- Давайте пригадаємо, як називаються числа при додаванні.
- Пригадай
Завдання 4.
Завдання 6.
- Пригадайте складові задачі
- Чи можна
назвати цей текст задачею? Чому? Чого не вистачає?
- Скільки
крабів грілося на сонці? Скільки черепашок?
- Розгляньте
вирази, які дані у вимові завдання?
- Яке
запитання потрібно поставити, щоб розв’язком задачі був вираз 12-2? (
«На скільки більше крабів, ніж черепашок, грілося на сонечку?» або « На
скільки менше черепашок, ніж крабів, грілося на сонечку?»).
- Яке
запитання поставимо до задачі, щоб її розв’язком був вираз 12+2? ( «Скільки всього крабів і черепашок грілося на сонечку?»).
Випробовуємо новий тренажер
Читання с.114 - 115
Розчитування
- Сьогодні ми знайомимось із
українським педагогом і дитячим письменником - В. Сухомлинським.
- Прослухайте розповідь про письменника
- Прослухайте розповідь про письменника
Письмо "Із задоволенням уживаю ввічливі слова"
- Перегляньте відео, повторіть ввічливі слова.
Письмо 06.05, an interactive worksheet by olga22
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий